ماشین فولدینگ (تا زن)، چسب زن و پاکت گذاری

دستگاه فولدینگ (تا زن)، چسب زن و پاکت گذاری

ماشین فولدینگ ماشینی است که عمدتاً برای تا زدن کاغذ استفاده می‌شود. فولدینگ عبارت است از خم شدن لبه‌های ورق‌ کاغذی تحت فشار در یک نقطه خمشی در امتداد یک خط مستقیم با توجه به ابعاد و طرح‌بندی از پیش مشخص شده. دستگاه فولدینگ (تا زن) و چسب زن و پاکت گذاری رمزپوش ورق‌های کاغذی را به محصولات بسته‌بندی نهایی مانند جعبه، پاکت نامه و پاکت کارت بانکی تبدیل می‌کنند. 

ماشین‌های تا زن و چسب زن اتوماتیک از خطوط از پیش تعیین شده پیروی می‌کنند که طبق آن برای تا زدن مقوا یا کاغذ عمل می‌کند. سپس، دستگاه یک چسب برای نگه داشتن محصول در کنار هم اعمال می‌کند.

دستگاه‌های تا زن و چسب زن جعبه برای کاربردهای مختلف صنعتی و تجاری مناسب هستند. از آن‌ها در صنعت چاپ و بسته بندی استفاده می‌شود.

ماشین‌های فولدینگ، چسب زن و پاکت گذاری

کیفیت محصولات شما وابسته به مواد و تجهیزاتی است که برای ساخت آن‌ها استفاده می‌کنید. برای اینکه خود را به عنوان ارائه دهنده جعبه‌های کارتنی و یا پاکت با کیفیت معرفی کنید، لازم است روی ماشین‌آلاتی سرمایه گذاری کنید که به شما کمک می‌کند تا بیشترین بازدهی را داشته باشید. ماشین‌های فولدینگ، چسب زن و پاکت گذاری رمزپوش گزینه‌های عالی برای انتخاب هستند. رمزپوش می‌تواند با توجه به صنعت و نیازهای شما با شما برای طراحی و ساخت یک دستگاه فولدینگ، چسب زن و پاکت گذاری کاملا سفارشی همکاری کند.

پیمایش به بالا